Artikelen - Gezond4you

Artikelen

04-04-2022

Sporten op eigen niveau!

Als gediplomeerde sportinstructeur vind ik het belangrijk om sport laagdrempelig te maken en dat iedereen op zijn eigen niveau mee kan doen.


Daarom bieden wij tijdens de training verschillende varianten van oefening aan, die op verschillende niveaus en zwaarte uitgevoerd kunnen worden.


In het filmpje bij dit bericht zie je 3 borst oefeningen op 3 verschillende niveaus:
> Variant 1 Chest press: Plaats je voeten in schredestand. Pak de uiteinden van het elastiek vast en doe de elastiek achter je boven rug langs. Strek je armen voorwaarts. (zie de dame rechts in het filmpje).


> Variant 2 Push-up tafel: Neem de voorligsteun aan. Houd je rug neutraal. Plaats je handen buiten schouderbreedte. Houd je hoofd neutraal op de romp. Zak door je armen. Breng je ellebogen naar buiten. (zie de dame links in het filmpje).


> Variant 3 Push-up op de knieën: Kniel op de grond. Houd je rug neutraal. Plaats je handen op schouderbreedte. Houd je voeten van de grond. Zak door je armen. Breng je ellebogen schuin naar achter. (zie de dame midden in het filmpje op de grond).


> Variant 4 Push-up: Nu ga je niet op de knieën als bij variant 3, maar je neemt de voorligsteun aan. Houd je rug neutraal. Plaats je handen buiten schouderbreedte. Houd je hoofd neutraal op de romp. Zak door je armen. Breng je ellebogen naar buiten.


❣Belangrijk: Bewegen en sporten is gezond, maar het moet vooral ook leuk zijn❣


Wil je een keertje meesporten in 1 van onze lessen een proefles is helemaal gratis.
Stuur me dan een berichtje: mob: 06 13 16 99 09 of info@gezond4you.nl


LESROOSTER
Maandag
Circuittraining 18:45 uur tot 20:00 uur (VOL)
Circuittraining 20:00 uur tot 21:15 uur
 
Woensdag
Boot-Walk 9:00 uur tot 10:15 uur
Bootcamp 10:15 uur tot 11:30 uur
Circuittraining 19:30 uur tot 20:45 uur
 
Zondag
Boot-Walk 9:00 uur tot 10:15 uur
Bootcamp-Light 10:15 uur tot 11:30 uur

 

Voor meer informatie neem gerust contact met mij op